Polityka prywatności - bezpieczeństwo Twoich danych jest naszym priorytetem
POLIYTYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO STORYCUPS.PL
https://storycups.pl ("Sklep")
Drogi Kliencie!
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
PAMIĘTAJ!
Zapewniamy Ci pełne bezpieczeństwo podczas zakupów w sklepie storycups.pl. Nasz sklep posiada certyfikat SSL, co oznacza, że Twoje dane osobowe i płatności są chronione przez szyfrowanie. Możesz mieć pewność, że Twoje informacje są bezpieczne podczas każdej transakcji. Twój spokój to nasz priorytet.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ("Administrator")
JOANNA MATYSZKIEWICZ, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GADŻET NA PREZENT Joanna Matyszkiewicz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 9372722786, nr REGON 383887555, ul. Królewska 17, 43-354 Czaniec.
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Jeśli zamierzasz założyć Konto Użytkownika oraz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie nam Twoich danych osobowych. Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych („Usługi”).
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
Podstawa przetwarzania:
Podanie danych
Jest dobrowolne, natomiast w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
Skutek niepodania danych:
W zależności od celu, w jakim dane są podawane:
Możliwość cofnięcia zgody
W każdej chwili możesz cofnąć udzielone nam zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. W takim wypadku prosimy o przesłanie wiadomości na nasz adres mailowy biuro@storycups.pl z informacją o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
OKRES PRZETWARZANIA
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
TWOJE UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo żądania:
Oraz wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.
CIASTECZKA
Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te są:
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
Do czego używamy ciasteczek?
GADŻET NA PREZENT Joanna Matyszkiewiczużywa ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do twoich oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.
W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?
Napisz na adres e-mail:
ZAMÓWIENIA
Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, wystarczy wybrać produkty, które Cię interesują, dodać je do koszyka, przejść do procesu zamawiania i podać niezbędne dane, takie jak adres dostawy i dane płatności. W przypadku produktów personalizowanych wymagana jest akceptacja podglądu zamawianego produktu dzięki, któremu dokładnie widzisz jaki produkt do Ciebie wyślemy.
Jak mogę spersonalizować produkt?
W naszym sklepie oferujemy opcję spersonalizowania prezentów. Po wybraniu produktu, będziesz mógł dodać własny tekst, zdjęcie lub wzór, a my zadbamy o stworzenie unikalnego produktu według Twoich preferencji.
Czy personalizacja produktu jest dodatkowo płatna?
Nie, każda personalizacja jest w cenie produktu (gratis). Oferujemy możliwość spersonalizowania produktów bez dodatkowych opłat. Twój wyjątkowy tekst, zdjęcie lub wzór jest częścią naszej oferty, aby stworzyć dla Ciebie unikalny i spersonalizowany prezent. Nie musisz martwić się o dodatkowe koszty za personalizację - to jest dla nas integralna część naszej usługi dla Ciebie.
Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?
Tak, do czasu wysyłki paczki można połączyć swoje zamówienie. W tym celu wystarczy złożyć nowe zamówienia i wybrać opcję "odbiór osobisty", a w uwagach do zamówienia prosimy podać numer zamówienia z którym mamy połączyć. W ten sposób wygodniej odbierzesz jedną paczką i zaoszczędzisz na kosztach dostawy.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu złożenia i opłacenia zamówienia. Zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy, ale czas realizacji może się różnić w zależności od ilości zamówień i spersonalizowanych szczegółów.
DOSTAWA
Jakie są dostępne warianty dostawy?
Możesz wybrać z następujących form dostawy:
- kurier InPost / kurier DPD - Twoje zamówienie kurier dostarczy bezpośrednio pod same drzwi adresu jaki został wskazany w formularzu zamówienia,
- paczkomat InPost - zamówienie zostanie dostarczone do wskazanego paczkomatu, a Ty w dogodnym dla siebie momencie odbierzesz swoją paczkę.
Aktualne ceny wysyłek znajdziesz w zakładce dostawa i koszt wysyłki.
Czy mogę wybrać opcję dostawy za pobraniem?
Niestety nie wysyłamy zamówień za pobraniem. Chociaż nigdy nie mówimy nie i jeśli bardzo Ci zależy na takiej formie dostawy to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak, oferujemy darmową wysyłkę do paczkomatu InPost dla zamówień o wartości powyżej 150 zł.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki oraz informacjami dotyczącymi śledzenia. Możesz użyć tego numeru, aby śledzić swoje zamówienie na stronie dostawcy. Aby śledzić swoje zamówienie, skorzystaj z narzędzi do śledzenia przesyłek dostępnych przez firmy kurierskie. W zależności od wybranego sposoby dostawy skorzystaj z:
Kurier InPost / paczkomat InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Kurier DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/
Nie zdążyłem/am odebrać paczki. Co zrobić?
Niestety zdarzają się takie sytuacje i jesteśmy na to przygotowani. Na bieżąco monitorujemy odbiór przesyłek przez klientów i jeśli widzimy, że został krótki termin odbioru to kontaktujemy się z klientem w celu przypomnienia o odebraniu paczki. Najczęściej nieodebrana paczka wraca do nas w ciągu 2 dni roboczych, w tym momencie zostanie na Twoją prośbę ponownie wysłana. Niestety w tej sytuacji musimy naliczyć ponowny koszt wysyłki oraz koszt zwrotu paczki do nas.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, zmiana adresu dostawy jest możliwa w trakcie realizacji zamówienia do czasu zmiany statusu na "gotowe do wysłania". Niestety później już nie mamy możliwości ingerencji w dane dostawy.
Co zrobić z wypełnieniem paczki?
W celu zabezpieczenia kubków i innych delikatnych przedmiotów podczas transportu, paczki wypełniamy skropakiem, który jest idealnym wypełnieniem. Sam w sobie amortyzuje uderzenia, a przy tym jest ekologiczny. Umieść skropak w wodzie i zobacz jak się rozpuszcza. Całość możesz wylać do kanalizacji bez obawy o środowisko.
REKLAMACJA / ANULOWANIE / ZWROTY
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jest taka możliwość do momentu podjęcia realizacji Twojego zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzenego produktu?
Pomimo, że bardzo starannie zabezpieczamy nasze paczki to może zdarzyć się taka sytuacja, że w trakcie transportu przesyłka zostanie uszkodzona. W takiej sytuacji prosimy Cię o zrobienie zdjęcia całej paczki i uszkodzonego produktu oraz przesłanie do nas e-maila z informacją, a my zajmiemy się resztą.
Czy mogę zwrócić zamówione produktu?
Tak! Masz, aż 30dni na zwrot zamówionego towaru. Prosimy o zapoznanie się z naszą stroną zwroty i reklamacje w celu uzyskania pełnych informacji na ten temat.
Chcę złożyć reklamację. Co zrobić?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Do każdego problemu podchodzimy indywidualnie dlatego zawsze chcemy zaproponować korzystne rozwiązanie. Zazwyczaj reklamację rozpatrujemy w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia.
Czy do zwrotu / reklamacji potrzebuję formularz?
Nie, stosujmy uproszczoną procedurę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, opisz sytuację podając przy tym numer zamówienia.
PRODUKTY
Kubki ceramiczne
Trwałe nadruki sublimacyjne stosujemy na kubkach wykonanych z najwyższej jakości ceramiki, które pokryte są powłoką polimerową.
Czy kubek mogę myć w zmywarce?
Kubki można myć w zmywarce bez obawy o zniszczenie nadruku. Wyjątkiem jest kubek z pozłacanym uchem, który z uwagi na złocenia zalecamy myć ręcznie.
Czy kubek będzie bezpieczny w trakcie transportu?
Twoja przesyłka jest bardzo staranie zabezpieczona przed uszkodzeniami. Dzięki własnej wypracowanej metodzie pakowania dajemy gwarancję, że kubek otrzymasz w całości w nienaruszonym stanie. Kubki pakujemy w karton, który po brzegi wypełniony jest biodegradowalnym skropakiem!
Poduszki
Niezależnie od rodzaju poduszki jaki wybierzesz każda posiada unikalny i trwały nadruk. Dodatkowo każda poduszka posiada zamek błyskawiczny, który ułatwia pielęgnację. Nadruki są odporne na pranie w pralce na niskich temperaturach.
Czy mogę prać poduszkę?
Tak! Nadruki na poduszkach są odporne na pranie w pralce. W celu zachowania nadruku na dłużej zalecamy pranie w temp. 40°C po uprzednim odwróceniu poszewki na lewą stronę. Prasować należy na lewej stronie.
Jakie jest wypełnienie poduszki?
Stosujemy antyalergiczne wypełnienie premium z kulki silikonowej obszytej materiałem. Dzięki temu poduszka zawsze jest miękka i sprężysta. Wkład można prać w pralce. Produkt wyprodukowano w Polsce.