Zwroty i reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (zwrot towaru)

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem §9 Regulaminu (regulamin sklepu), w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia:

a) w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.

b) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w §2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

4. W celu dokonania szybkiego zwrotu produktu Konsument powinien poinformować o fakcie Sprzedawcę za pośrednictwem wiadomości e-mail, w której poda dane kontaktowe, numer zamówienia oraz sposób zwrotu płatności (jeśli inny niż sposób zapłaty) wraz z numerem konta na które ma zostać dokonany zwrot.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres:

GADŻET NA PREZENT Joanna Matyszkiewicz

ul. Królewska 17, 43-354 Czaniec 

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

7. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

8. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

b) przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

c) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

d) żądać usunięcia wady.

3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w §2 Regulaminu.

4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres GADŻET NA PREZENT Joanna Matyszkiewicz ul. Królewska 17, 43-354 Czaniec.

5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w §2 Regulaminu.

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

a) mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

b) pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596

c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów,

d) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

(FAQ)

ZAMÓWIENIA

Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, wystarczy wybrać produkty, które Cię interesują, dodać je do koszyka, przejść do procesu zamawiania i podać niezbędne dane, takie jak adres dostawy i dane płatności. W przypadku produktów personalizowanych wymagana jest akceptacja podglądu zamawianego produktu dzięki, któremu dokładnie widzisz jaki produkt do Ciebie wyślemy.

Jak mogę spersonalizować produkt?

W naszym sklepie oferujemy opcję spersonalizowania prezentów. Po wybraniu produktu, będziesz mógł dodać własny tekst, zdjęcie lub wzór, a my zadbamy o stworzenie unikalnego produktu według Twoich preferencji.

Czy personalizacja produktu jest dodatkowo płatna?

Nie, każda personalizacja jest w cenie produktu (gratis). Oferujemy możliwość spersonalizowania produktów bez dodatkowych opłat. Twój wyjątkowy tekst, zdjęcie lub wzór jest częścią naszej oferty, aby stworzyć dla Ciebie unikalny i spersonalizowany prezent. Nie musisz martwić się o dodatkowe koszty za personalizację - to jest dla nas integralna część naszej usługi dla Ciebie.

Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?

Tak, do czasu wysyłki paczki można połączyć swoje zamówienie. W tym celu wystarczy złożyć nowe zamówienia i wybrać opcję "odbiór osobisty", a w uwagach do zamówienia prosimy podać numer zamówienia z którym mamy połączyć. W ten sposób wygodniej odbierzesz jedną paczką i zaoszczędzisz na kosztach dostawy.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Staramy się realizować zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu złożenia i opłacenia zamówienia. Zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy, ale czas realizacji może się różnić w zależności od ilości zamówień i spersonalizowanych szczegółów.

DOSTAWA

Jakie są dostępne warianty dostawy?

Możesz wybrać z następujących form dostawy:

  • kurier InPost / kurier DPD - Twoje zamówienie kurier dostarczy bezpośrednio pod same drzwi adresu jaki został wskazany w formularzu zamówienia,
  • paczkomat InPost - zamówienie zostanie dostarczone do wskazanego paczkomatu, a Ty w dogodnym dla siebie momencie odbierzesz swoją paczkę.

Aktualne ceny wysyłek znajdziesz w zakładce dostawa i koszt wysyłki.

Czy mogę wybrać opcję dostawy za pobraniem?

Niestety nie wysyłamy zamówień za pobraniem. Chociaż nigdy nie mówimy nie i jeśli bardzo Ci zależy na takiej formie dostawy to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Tak, oferujemy darmową wysyłkę do paczkomatu InPost dla zamówień o wartości powyżej 150 zł.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki oraz informacjami dotyczącymi śledzenia. Możesz użyć tego numeru, aby śledzić swoje zamówienie na stronie dostawcy. Aby śledzić swoje zamówienie, skorzystaj z narzędzi do śledzenia przesyłek dostępnych przez firmy kurierskie. W zależności od wybranego sposoby dostawy skorzystaj z:

Kurier InPost / paczkomat InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Kurier DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/

Nie zdążyłem/am odebrać paczki. Co zrobić?

Niestety zdarzają się takie sytuacje i jesteśmy na to przygotowani. Na bieżąco monitorujemy odbiór przesyłek przez klientów i jeśli widzimy, że został krótki termin odbioru to kontaktujemy się z klientem w celu przypomnienia o odebraniu paczki. Najczęściej nieodebrana paczka wraca do nas w ciągu 2 dni roboczych, w tym momencie zostanie na Twoją prośbę ponownie wysłana. Niestety w tej sytuacji musimy naliczyć ponowny koszt wysyłki oraz koszt zwrotu paczki do nas.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak, zmiana adresu dostawy jest możliwa w trakcie realizacji zamówienia do czasu zmiany statusu na "gotowe do wysłania". Niestety później już nie mamy możliwości ingerencji w dane dostawy.

Co zrobić z wypełnieniem paczki?

W celu zabezpieczenia kubków i innych delikatnych przedmiotów podczas transportu, paczki wypełniamy skropakiem, który jest idealnym wypełnieniem. Sam w sobie amortyzuje uderzenia, a przy tym jest ekologiczny. Umieść skropak w wodzie i zobacz jak się rozpuszcza. Całość możesz wylać do kanalizacji bez obawy o środowisko.

REKLAMACJA / ANULOWANIE / ZWROTY

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, jest taka możliwość do momentu podjęcia realizacji Twojego zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzenego produktu?

Pomimo, że bardzo starannie zabezpieczamy nasze paczki to może zdarzyć się taka sytuacja, że w trakcie transportu przesyłka zostanie uszkodzona. W takiej sytuacji prosimy Cię o zrobienie zdjęcia całej paczki i uszkodzonego produktu oraz przesłanie do nas e-maila z informacją, a my zajmiemy się resztą.

Czy mogę zwrócić zamówione produktu?

Tak! Masz, aż 30dni na zwrot zamówionego towaru. Prosimy o zapoznanie się z naszą stroną zwroty i reklamacje w celu uzyskania pełnych informacji na ten temat.

Chcę złożyć reklamację. Co zrobić?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Do każdego problemu podchodzimy indywidualnie dlatego zawsze chcemy zaproponować korzystne rozwiązanie. Zazwyczaj reklamację rozpatrujemy w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia.

Czy do zwrotu / reklamacji potrzebuję formularz?

Nie, stosujmy uproszczoną procedurę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, opisz sytuację podając przy tym numer zamówienia.

PRODUKTY

Kubki ceramiczne

Trwałe nadruki sublimacyjne stosujemy na kubkach wykonanych z najwyższej jakości ceramiki, które pokryte są powłoką polimerową.

Czy kubek mogę myć w zmywarce?

Kubki można myć w zmywarce bez obawy o zniszczenie nadruku. Wyjątkiem jest kubek z pozłacanym uchem, który z uwagi na złocenia zalecamy myć ręcznie.

Czy kubek będzie bezpieczny w trakcie transportu?

Twoja przesyłka jest bardzo staranie zabezpieczona przed uszkodzeniami. Dzięki własnej wypracowanej metodzie pakowania dajemy gwarancję, że kubek otrzymasz w całości w nienaruszonym stanie. Kubki pakujemy w karton, który po brzegi wypełniony jest biodegradowalnym skropakiem!

Poduszki

Niezależnie od rodzaju poduszki jaki wybierzesz każda posiada unikalny i trwały nadruk. Dodatkowo każda poduszka posiada zamek błyskawiczny, który ułatwia pielęgnację. Nadruki są odporne na pranie w pralce na niskich temperaturach.

Czy mogę prać poduszkę?

Tak! Nadruki na poduszkach są odporne na pranie w pralce. W celu zachowania nadruku na dłużej zalecamy pranie w temp. 40°C po uprzednim odwróceniu poszewki na lewą stronę. Prasować należy na lewej stronie.

Jakie jest wypełnienie poduszki?

Stosujemy antyalergiczne wypełnienie premium z kulki silikonowej obszytej materiałem. Dzięki temu poduszka zawsze jest miękka i sprężysta. Wkład można prać w pralce. Produkt wyprodukowano w Polsce.